Torsdag


Då var ännu en skolvecka gjord, det går undan! I tisdags hade vi seminarium med huvudfokus på etik, blev en hel del diskussioner men bra gick det och lärorikt var det. I onsdags träffades jag och Josefinorna lite tidigare och färdigställde vårt grupparbete om hälso- och sjukvårdens organisation, grymt blev det! 13.15 --> 14.00 hade vi dagens enda "lektion" som bara innehöll massa information om det ena och det andra. Idag har det varit en lång och seg dag, och framför allt en SNORKALL dag, har frusit sönder hela dagen, även inne i skolan, mycket underligt då jag inte har gjort det tidigare. Började 08.15 imorse och kom hem till Kungsör igen kl.17, var upp till mor och syster och käkade och nu är jag tillbaka hemma igen. Blir bara mys ikväll då jag är ledig imorgon. Sen blir det två dagspass på jobbet lördag och söndag, puhhh!

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0