Lördag


Usch vad dålig jag är på att uppdatera, fy skäms! I onsdags gick jag min sista dag i skolan för den här veckan, underbart skönt! Så torsdag morgon fick jag min första sovmorgon på 10 dagar, behöver jag säga så mycket mer? Grymt skönt var det! Spenderade torsdagen på stan i Eskilstuna med mor och syster och avslutade med en dunder middag på Akropolis, tack mor! Igår fyllde min kära mor 47 så var upp till henne en sväng, senare på kvällen kom älsk, vi åt god mat och tittade på the voice. Idag har jag avnjutit en lång och skön sovmorgon, städat, lagat mat och fixat matlåda till imorgon. Blir att kika lite på gladiatorerna innan jag kryper till kojs. Morgondagen står för jobb 7.00 --> 15.00.

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0