Söndag


Södag idag och veckan börjar lida mot sitt slut. Det har varit en fullspäckad helg för min del. I fredags var det studenten för hela slanten som gällde, både för älsk och Ewe. Dagen bjöd på strålande sol och en hel del åkandes för min del. Stort grattis till er även här, och all lycka till i framtiden! Lördagen började med jobb och avslutades med trerätters i Arboga, tusen tack för den efterlängtade middagen kära mor! Då det blev en lååång kväll igår så sov jag otroligt länge imorse, dock inte så länge som jag hade velat då jag hade en rastlös individ som låg och drygade brevid mig ;) Annars har jag bara sysslat med småsysslor under dagen, grillade nyligen och sitter nu spikad framför EM-matchen mellan Spanien och Italien. Har en 6 dagars arbetsvecka att se fram emot så den resterande kvällen kommer att ägnas åt att samla krafter!

Kram Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0