Tisdag


Matchen i söndags slutade inte riktigt som jag hade tänkt mig, men bättre oavgjort än en förlust, right? Hur som helst, Ramos & Torres, my guys ;)
Igår jobbade jag dag, och gosh vad jag for runt, hela dagen verkligen, vart t.o.m lite övertid där på slutet. Men trots allt spring så måste jag få säga att det var en kanonbra dag, helt klart!
Idag har jag haft utbildning hela dagen. HLR på förmiddagen och Durewall på eftermiddagen, ganska seg dag med tanke på att det känns som att jag gjorde den där utbildningen igår, fast att det var ett år sen. Men som sagt, upprepningar ger färdighet ;) När jag skulle hem kl.16 fastnade jag i värsta trafikstockningen ever på Västerleden p.g.a 2 olyckor som skett strax inpå varandra. Lyckades dock slingra mig ur ledet och ta en omväg hem, men tid sparade jag garanterat!  
Tillbaka till igår, 11 juni, ett helt år sedan jag tog studenten. Jag minns det som om det vore igår, känslan på flaket slår nog allt. Känslan av att avsluta ett kapitel och börja om på ett nytt gjorde mig både ledsen och lycklig på samma gång. Såhär ett år i efterhand kan jag inte vara mer än nöjd över det gångna året. Det enda som har varit negativt är att jag inte har fått vara frisk, men nu när operationen är gjort hoppas jag på ett friskare liv med god hälsa :)
Imorgon är min enda lediga dag den här veckan. Ska försöka sova ut lite innan jag och Linda åker och spenderar dagen i Västerås!

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0