Torsdag


- Snart dags för fotbolls EM, TAGGAR SÖNDER!!

I senaste inlägget skrev jag att jag hade 3 dagar på mig att bli frisk, och idag, 3 dagar senare, SÅ ÄR JAG FRISK! Kan inte fatta att det har tagit mig 25 dagar att komma på benen till 100% igen, 25 dagar, det är nästan en hel månad :o Visserligen så krånglar magen till och från fortfarande, järntabletterna bidrar till att göra det värre än vad det är men har jag stått ut med dagarna efter operationen så står jag ut även med det här, tro mig! Det går inte att beskriva med ord hur skönt det är att "skiten" äntligen är över. Jag hoppas innerligt att ingen ska behöva gå igenom det som jag har gått igenom, skulle aldrig önska en annan människa det. Däremot så önskar jag er som är friska att ni får fortsätta att vara just friska. Värt att tilläggas är att jag fortfarande även har problem med smaken, vissa saker smakar som det brukar, andra saker smakar skit rent utsagt, t.ex. coca cola och choklad. Fast å andra sidan så är det ju bara bra om det smakar skit, slipper jag bli sugen på det mer ;)
Idag var det även första arbetsdagen på sommarschemat för min del, och gosh vilken bra dag det har varit! Har haft jättebra och trevliga patienter. Fått komplimanger så det räcker och blir över idag tror jag: "Du har riktiga rådjursögon, otroligt vackra!" "Ursäkta om jag tittar så mycket på dig, men du vet ju varför" "Gud vad fin du är i håret" Behöver jag fortsätta? Otroligt rolig och trevlig dag med andra ord!
Den resterande kvällen blir lugn, för imorgon vankas det studenten för älsk och Ewe. Och till er två har jag bara en sak att säga: ta vara på morgondagen och njut av varje sekund, för dagen är snabbt förbi!

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0