Torsdag



Hej mina vänner!


Världens sämsta uppdaterare? Jag tar på mig det! Å andra sidan bloggar jag inte för att många ska läsa, jag bloggar för att jag ska ha något att se tillbaka till, minnen i form av text.
Anledningen till att jag prioriterar bort bloggen så pass mycket beror framförallt på att jag är mycket sjuk, men även att jag har mycket i skolan. Men jag ser framåt, ska snart få genomgå en tonsillektomi, i svenskt tal, jag ska få operera bort halsmandlarna. Jag kommer att gå en tuff tid till mötes men det kommer att vara så värt det, hoppas jag!
Min lediga dag har spenderats med mor i Västerås och kvällen har spenderats framför tv:n med syster, den stora Biggest Loser finalen bl.a, helt rätt vinnare om ni frågar mig!

Kram Louise 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0