1 maj


Här var det livat ser jag ;) Nästan så att jag har glömt bort bloggen helt, illa! Nej men sanningen är den att i torsdags hade jag en skitVIKTIG tenta, en tenta som jag ville ge allt på, och det gjorde jag också, tack vare ALL tid som jag har lagt ner på att faktiskt plugga de senaste veckorna. Har inte ens lagt ner tid på att byta sängkläder, usch det lät äckligt, men ja, ni förstår! Fredagen spenderade jag med Cissi som fyllt 20, god mat på Athena och fredagsmys framför BB och efterlängtade Alvin och gänget 3, guld! 
   Igår drog del 2 igång i medicinkursen och kommer att fortsätta imorgon. Som student på universitetet har man inte många lugna stunder vill jag lova ;) Kommer dock att missa denna sista tenta p.g.a. min operation men jag gör inga sura miner för det, kommer få den gjort innan höstterminens start iaf! 
   Den resterande kvällen blir det mys i inväntan på BB, är helt slut efter att ha klippt hela gräsmattan idag!

Kram Louise 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0