Dag 11


- Min bästa vän dessa dagar ♥


Idag har jag legat på gräsmattan i flera timmar under klarblå himmel med strålande sol. Smärtan i halsen är oförändrad hittills, dock så är det numera så fort jag dricker eller försöker få i mig något som den skärande smärtan kommer. Den kommer plötsligt, nästan som att det hugger till och det gör så fruktansvärt ont, både i halsen och i öronen, samtidigt. Sen tar det några minuter från det att jag slutat dricka etc tills smärtan lägger sig. De vita beläggninarna är snart helt försvunna och svullnaden börjar gå neråt, men gomspalten är fortfarande ovanligt stor. Nu börjar jag se ljust igen, hoppas verkligen att såren läker helt snart så jag blir helt smärtfri! Som jag nämde igår så saknar jag fortfarande mycket energi, det märks framförallt när jag duschar. För när jag är färdig är det som att hela värden snurrar, men får jag sätta mig ner, dricka lite vatten och ta saker och ting som de kommer i min egen takt så går det bra.
Kollade för övrigt precis klart på Eurovision, grattis Loreen till finalplatsen, den förtjänar du verkligen! Nu tänkte jag beta av ett Criminal Minds avsnitt innan jag lutar för kvällen.

Kram Louise  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0