Dag 13


- Har fina voffsan här ikväll ♥

Inatt har jag inte sovit en endaste blund, eller jo, men inte mycket! Vaknade 03.30 av ett ryck liknande det igår morse. Munnen var fylld av blod så det var bara att sätta sig upp och blöda ut i en påse. Tror jag satt en sisådär 20 minuter och lät det rinna innan det avtog. Somnade till, en timme ca för sen var det dags igen. Vaknade till igen, låg på sidan och hann inte riktigt reagera för ur munnen rann blodet ut i hela sängen. Satte mig upp, och lät procceduren ta sin tid innan jag åter försökte somna. Vid 05.30 vaknade jag en 3:e och även sista gång av att det blödde. När procceduren efter denna gång var avklarad kunde jag inte riktigt somna. Låg vaken till en sisådär 11 innan jag somnade en timme, en välbehövlig timme dock. När jag vaknade gick jag ner till köket där jag fick i mig lite drickyoghurt. Därefter gick jag och slumrade lite till och när jag vaknade nästa gång var min tanke att jag skulle duscha. Då jag var otroligt svimfärdig och flåsig även idag så försökte jag tänka ut hur jag skulle lyckas att duscha då jag inte kan stå upp en längre stund. Resultatet mina vänner blev att jag tog in en plaststol i duschen och satt och duschade, de ni! Föredrar definitivt att stå upp, helt klart! Vid 18.00 kom älsk och strax därefter fick jag se på när han, far och syster åt grillat, och gissa om jag blev sugen? Fick iaf i mig lite mosad bakpotatis, alltid nått! Nu sitter vi framför Eurovison, älsk är chafför ikväll så får följa med i svängarna. Smärtan i halsen är hanterbar och imorgon vill jag inte vakna med något jävla ryck!
Värt att tilläggas är jag valde att inte ringa imorse utan att vänta ut blödningarna, även om det var en del, men långt ifrån lika mycket som igår.

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0