Dag 4

Den här dagen kan beskrivas med två ord, trötthet och smärta som strålar. Klockan börjar närma sig 20 och jag har inte rest mig upp ur sängen på hela dagen, faktum är att jag i princip har sovit till och från fram till nu. Jag sov bra inatt, det gjorde jag, inget illamående och kring lunchtid idag fick jag faktiskt i mig ytterligare lite makaroner. Tabletterna har jag fått ner utan problem och smärtan har under dagens första timmar varit hanterbar. Det var nån stans där efter lunch som jag kände hur smärtan bara blev värre värre, trots att jag tagit smärtlindring. Smärtan strålade upp mot öronen och fortsatte nästan hela vägen upp på huvudet, det gjorde ofantligt ont. Smärtan gjorde mig inte oroad då jag visste att den oftast blir värre efter någon/några dagar med just utstrålning mot öronen. Hade aldrig kunnat föreställa mig att det skulle göra såhär ont dock, och då jag inte kunde övermedicinera så fick jag helt enkelt försöka sova av mig smärtan. Och nu, en sisådär 6 timmar senare har den s.k. "utstrålningen" lagt sig, smärtan i halsen är hanterbar just för tillfället men tröttheten vill inte försvinna. Jag reagerar knappt på sms och ibland känns det nästan som att jag drömmer i halvvaket tillstånd, mycket underligt.  Och smaken i munnen börjar äckla mig rejält...

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0