Dag 5

Inatt har jag sovit jätteoroligt, bara drömt en massa mardrömmar osv, måste vara den starka oxycontinen som spelar ett spratt med min hjärna, vad vet jag! Annars har den här dagen varit rätt lik gårdagen vad gäller smärtan i halsen, började precis som igår stråla upp mot öronen under eftermiddagen vilket avtog nu framåt kvällen. Tröttheten har idag inte varit lika extrem men illamåendet kände däremot för att hälsa på igen. För att motverka illamåendet petade jag i mig lite makaroner till lunch och några strips under eftermiddagen. Det tar tid att få i sig det man nu bestämmer sig för att peta i sig men magen mår så mycket bättre av det efteråt. Det handlar om att äta mjuka "varor", saker som lätt slinker ner utan att rispa upp och ha sig i såren. På tal om mat så kan jag inte låta bli att fantisera om vad jag ska trycka i mig när jag kan äta som en normal människa igen, jag blir så frustrerad och sugen samtidigt när jag ser alla bilder som läggs upp på diverse gosaker på faceebook. Jag verkligen LÄNGTAR efter att få tjocka igen!
En glad nyhet mitt i allt elände är att jag klarade, för mig, en måste tenta, fick t.o.m VG, glad tjej! Kommer nämligen att missa den sista tentan p.g.a. läget är som det är, men jag gör inga sura miner för det, får möjlighet att göra den i augusti sen istället innan skolstarten i september. Förutom tentan i augusti så har jag 3 saker att färdigställa hemifrån innan den 31 maj då schemat tar slut. Men det blir nog inga problem då min gulliga vän Josefine skriver ner alla anteckningar från föreläsningarna som jag missar och skickar dom över mailen, du är bäst!
Nu tänkte jag för första gången på 5 dagar resa mig upp ur sängen och faktiskt gå ner och sätta mig i soffan och ta reda på om Let´s dance är något att se ikväll! Ni märker vad livet leker just nu ;)

Kram Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0