Dag 7

Har suttit spikad framför veckofinalen i BB, därav denna sena uppdatering. Och usch så spännande det var! Hade velat se Camilla stanna, men enkronan ville Marcelo, fair enough.
Inatt har jag sovit jättebra, massa drömmar, as usually, men ingen specifik mardröm som jag kommer ihåg, så det är ju bra! Sov ganska länge idag, 12 tror jag klockan var när jag satte mig upp i sängen och faktiskt skrev klart min EKG laborationsrapport. Sanningen är att den ska lämnas in imorgon, personligen till min lärare med mitt EKG bifogat så då jag inte själv får köra, än, speciellt inte så långt, så har jag anlitat en chafför, bra va?
Smärtan i halsen har  idag varit precis densamma som igår. Åt makaroner till lunch och fyllningen på en liten pizzabit till middag. En piggelin slank även ner framåt kvällningen, och vips, inget illamående! Jag börjar irritera mig mer och mer på den fruktansvärda smaken som jag konstant har i munnen, allt smakar verkligen skit. Visserligen sköljer jag ner maten relativt snabbt men ändå. Har nog en värre smak att vänta mig när dom stora vita sårbeläggningarna väl lossnar, gott! Nej nu ska jag luta, och drömma om mat!

Får inte glömma och tacka Monis, Ewe och Diza för dagens besök ♥
Och även älsk, för hjälpen med bilen ♥ 

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0