Fredag


- Spanien 2011

Igår var jag ledig, så underbart skönt! Dock fick jag inte den lugna och sköna sovmorgonen som jag hoppats på då grannen kl.07.00 hade två snubbar på taket som rev stuprör och allt vad dom gjorde, tror dom vart färdiga kl.11, ni hajjar nog ;) Annars tog jag en lugn dag med lite plock och plugg, vädret tillät inte så mycket annat, tyvärr.
Idag fick jag däremot en lugnare och skönare sovmorgon då jag började först kl.13. Lungfunktions laboration stod på menyn, Bernsteinspirometri och Spirare bl.a. Mycket rolig och givande laboration måste jag säga, även om inte mina värden var något att hänga i julgran, fast det visste jag redan innan att de inte skulle vara (astma).
   Nu ikväll har jag avnjutit en lång och härlig middag på Athena med far och syster. Passar på att äta gott nu veckan ut för på söndag kväll är det kört, usch så nervös jag börjar bli! :o 

Kram Louise   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0