Kia Kaha



Veckan börjar lida mot sitt slut och jag sitter och inväntar veckofinalen i BB. Känner på mig att det kommer bli en grymt spännande kväll, eller vad tror ni? Catfight till 100% ikväll, personligen så ser jag gärna att Jennifer får lämna ikväll, hon har gjort tillräckligt där inne och lite till! På tal om BB så är det mindre än 1 månad kvar till den stora finalen, spännande! Förra året hade jag en solklar favorit men i år har det varit svårare, många potentiella vinnare har redan lämnat så vet inte vem jag helst ser som vinnare. Det jag däremot vet är vilka jag inte vill se som vinnare av BB 2012, nämligen Marcelo, Vobban, Jennifer och Hanna J.
   Imorgon drar en ny vecka igång, min sista vecka i skolan den här terminen, för imorgon är det 1 vecka kvar till min operation. Har börjat känna av lite nervositet så antar att jag har mer nervositet att se fram emot. Har tänkt att ni ska få följa min operation och dagarna efter här på bloggen, förutsatt att jag har ork och inte ligger och wainar av smärta, vilket jag troligtvis kommer att göra men orken har jag förhoppningsvis! Vet att det knappt finns någon information om tonsillektomi som ingreppet heter på internet så hoppas att jag kommer att kunna delge kommande patienter om mina upplevelser.

Kram Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0