Söndag


- Vobban fick idag lämna BB

Söndag idag och sista dagen på den här veckan. Söndag vilket även betyder BB veckofinal där idag Vobban fick lämna, helt rätt om jag får säga vad jag tycker. Annars då? Har legat ute i solen idag med älsk och Linda, städat, bytit sängkläder, och sen får jag inte glömma, jag har tjockat. Jag har fram till 24.00 på mig att fortsätta tjocka sen är det kört, för imorgon 12.00 lägger jag mig under kniven för att få mina halsmandlar avlägsnade, nervöst! Det enda jag är riktigt nervös över är att vakna upp ur narkosen och för första gången få uppleva den där satans smärtan jag har hört talas om. Ser verkligen inte fram emot det, får försöka se positivt på det hela, att jag förhoppningsvis har massor av friska månader att se fram emot. Inför operationen så har jag inte förberett mig något speciellt, mer än att ha fyllt upp kylskåpet med flytande föda, gjort rent och fräscht i sängen som jag nämde ovan, viktigt då jag kommer spenderade de kommande dagarna här och följt anvisningarna som jag har fått. Kommer ett inlägg efter detta om allmän information då jag ska göra mitt bästa för att ni ska kunna följa min operation här och dagarna efter.

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0